31 Temmuz 2008 Perşembe

Hangisi Daha iyi 12 ?



Günler süren uğraşının ardından Morgan De Sanctis sonunda kapağı attı Galatasaray'a. Böyle diyorum çünkü bir yanda Udinese dışında Milli takımda dahil olmak üzere oynadığı takımlara iyi bi yedek olarak gitmiş bir kaleci ve yabancı. Diğer tarafta ise yıllardır sabırla yabancı kalecilerin ardında bekleyen Tolga Zengin' den 3 gömlek üstün olmasına rağmen milli takıma alınmayan oldukça yetenekli Aykut Erçetin. Galatasaray bu kaleciyi kiraladı ve 1 yıl boyunca oynatabildiği kadar oynatıp parasının karşılığını almaya çalışacak, öte yandan ise aldığı paranın hakkını vermeye gayret ettiğini her hareketiyle ve söylemiyle belli eden Aykut yine yedek bekleyecek. Halbuki 31 yaşında ki bi kaleciyi kazanmak yerine, kazanıldığı takdirde en az 6-7 sene hizmet edebilecek genç ve de Türk bir kaleciye ve arkasında ki diğer Türklere yatırım yapmak daha makul olmaz mıydı acaba... fikri olan buyursun.

2 yorum:

aşkın dedi ki...

Riskli transferdir ama tercih meselesidir.Yani yönetime bu adamı aldı diye tepki göstermem ben şahsen.Aykut'la devam edilebilirdi ama edilmedi, bu kadar basit.
Risk var dedim çünkü kalecilik nankördür, bu adam hatalı bir gol yerse yandık, açılan ağızları kimse kapatamaz.
Tepki göstermem dedim ama şahsi görüşüm, Fener Volkan gibi bir kaleciyle çeyrek final oynadıysa G.Saray Aykut'a haydi haydi güvenmeliydi.Zira Aykut'un Volkan gibi Sevilla'nın cepheden şutlarını içeri tokatlayacağını, Chelsea rövanş maçında Ballack'ın kafasını ve daha nice topu hareketsiz bir biçimde müdahale etmeden izleyeceğini hiç sanmıyorum.
Aykut'un hatasıyla tur gitmez, ha şu var, daha iyi bir kaleci olsaydı onu kurtarırdı dersin ama o daha iyi kaleci De Sanctis midir onu bilmem.Yani Cech - Buffon gelmeyecekse kale Aykut'un olsun diyenlerin demek istediği budur sanırım.
Yine de yönetim iyi niyetiyle fazla maliyet olmaksızın bir kaleci getirmiştir ve kalede rekabet oluşmuştur diyerek iyi yönlerini görmeye çalışıyorum.

le & yasin dedi ki...

2. semih vakasi olucak gibi duruyor
aykutu hep genc bilicez..